plumb

22 Septembrie 05

e naspa. ploua in ****si maine trebuie sa predau un raport de laborator pe care nu am nici un chef sa-l fac. dar daca-i musai cu placere. pacat ca ***** asta e publica. asa am un chef *****************. 6 jumate... in 10 minute ma apuc sa stabilesc cand ma apuc de lucru.

chestia asta cu blogu e chiar faina. e ca o sedinta la terapeut. a ******ce mai canta winampu? \

ce sa cante..... " gil dobrica - hai acasa" . **** , chiar mi-e dor de ***** ala de tara si de *****. poate la anu vin si eu in tara.

ce sa mai scriu eu aici... cu gagicile stau binisor, cu berea idem, la scoala merge, ce mai ,,, a doua studentie,,,

ieri a fost adunarea anuala a asociatiei studentilor romani din universitatea laval. parodie frate nu alta... 30 de membri si 40 de functii. au venit 1o la sedinta si au plecat toti cu o functie ceva. eu am fost numit in unanimitate RESPONSABIL CU ACTIVITATILE SPORTIVE. trebuie sa imi comand carti de vizita neaparat.

ma intreb cine o sa citeasca *******. power trip. oricum e bine sa ramana ceva dupa tine. a, era sa uit, sunt si membru al Serviciului de Ordine Studentesc. am tricou negru cu scris mare. securite. ce mai sunt smecher.

atat pentru azi

va pup si ma pup si pe mine

ps , mi-e dor de coco ( de aia e poza acolo)

Niciun comentariu: