fireworks at montmorency falls

8 august 06
una din cele mai tari chestii pe care le-am facut anul asta.

am urcat 2 mile in amonte cu un vant din fata de 23 de noduri (uuu, ce termen cool, asa spunea la radio). am urcat apoi pana la cascada pe un afluent. a fost cam penibil pentru ca apa avea 30 de cm si a trebuit mai mult sa tragem coaja aia de barca, dar cu toate astea a fost fun.
subsequently am mai avut de sta vreo 2 ore pana la inceperea spectacolului. si incepu...
a fost foarte calumea , a durat vreo ora. o sa vedeti imaginile

partea a doua a fost foarte distractiva. am coborat pe la 10 jumate pe un intuneric bezna pe un fluviu plin de barci si kayakuri. si la sfarsit o miniexcursie prin noroi pana la glezne si cu barca la remorca pana a ajunge la masina.
totul intr-un decor superb, cascada montmorency in fundal.

doar cateva poze...

Niciun comentariu: