just did it



o saptamana bengoasa. delta dunarii este inca fata mare, desi sunt o gramada care se chinuie sa schimbe situatia. gasca nebuna, oameni faini si mai putini faini, toti in aceeasi barca. peisaje extraordinare, o plaja cu nisip foarte fin si localnici foarte sanatosi si foarte apropiati de dumnezeul acela pe care eu il numesc pace sufleteasca.
mare tam tam vara trecuta cu ecologizarea deltei dunarii, un slogan fain "moarte petului", un sponsor dubios (nu vreau sa dau nume dar era ceva miros de "baieti destepti"), un asociat media prestigios (pana i-a cumparat vantu), recte "academia catavencu", cazare gratuita la corturi, mancare din belsug si promisiunea ca vom avea ocazia sa schimbam un pic lumea. partea umana constituita din douazeci de actuali si fosti studenti veniti din toate partile tarii, unii atrasi de aventura, altii de chestiile moaca, in sfarsit, un grup foarte eterogen in cuget si-n simtiri.
vedeti din imagini ce-a iesit... more images

Un comentariu:

Raul spunea...

partea buna:1. numele topicului e inspirat de tricoul meu.
2. Chiar a fost o actiune care mie personal mi-a deschis niste orizonturi in gandire (si nu vorbesc doar de cea ecologica)
3. Am stat la mare pe moca
4. Este o chestie repetabila
Partea naspa: 1. arat urat in filmuletz
2. Mi-am pierdut tricoul
3. L-am gasit la un mosh pe strada in tulcea dar mi-era lene sa ma duc sa il iau inapoi
4. Tu esti tocmai in Canada domle..



Din Tulcea City, Romania... salutari de la Junior... si
" la multi ani"